(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

انگار نه انگار که واست میمردم انگار نه انگار غصتو می خوردم

                       انگار نه انگار عاشقت بودم و انگار نه انگار دل به تو سپردم

با کی داری لج می کنی با این دل عاشق من هر چی می خوای بگی بگو تنه به عشق من نزن

      اصلا واست مهم نبود که این دلم اسیره برات فرقی نداره کی واست میمیره

رفتی و از غم تو من شکستم خالی گذاشتی عاقبت تو دستم 

                        خدا ببخش این گناه من رو قد خدا من تورو می پرستم

اصلا خیالتم نبود این که شکستی دلمه بی اعتنا بودی رفیق حالا رفیق من غمه

      این همه عشق و عاشقیم این همه دلدادگیام تقصیر تو نیست می خورم چوب همه سادگیام

 



نظرات شما عزیزان:

غریبه
ساعت22:23---22 مهر 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
جمعه 22 مهر 1390| 18:34 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§